loading...
دوست داشتنی
رضاجعفری بازدید : 10 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)
چه مهمامان بي دردسري هستند رفتگان،نه به دستي ظرفي الوده ميكنند و نه به حرفي دلي را ازرده،تنها به فاتحه اي قانع اند و اندكي سكوت...

·        امواج زندگي را بپذير حتي اگهر گاهي تو را به اعماق دريا ببرند،ان ماهي اسوده كه هميشه بر سطح اب ميبيني،مرده است

·        براي خنديدن منتظر خوشبختي نباش شايد خوشبختي منتظر خنديدن توست

·        انسان به خدا گفت 1 ميليون سال نزد تو چقدر است خدا گفت 1 دقيقه انسان گفت 1 ميليون دلار نزد تو چقدر است خدا گفت 1 ريال انسان گفت پس 1 ريال به من بده خدا لبخندي زد و گفت 1 دقيقه صبر كن

·        به دختان جنگل گفتم:شما با اين همه عظمت چرا از تكه اهني به نام تبر ميرنجيد؟ گفتند:رنج ما از تبر نيست،از دسته ي ان است كه از جنس خودماست!

·        به خدا گفتم بيا جهانو تقسيم كنيم!گفتم:اسمون مال من ابرش مال تو.دريا مال من موجاش مال تو.خورشيد مال من ماه مال تو.خدا خنده اي كرد و گفت تو بندگي كن،همش مال تو حتي من!

·        همه برايم دست تكان دادند...اما كم بودند دستاني كه تكانم دادند!

·        جامت را بنوش به سلامتي فاحشه هاي شهرمان...كه جز خود كسي را نفروختند...

·        زندگي قصه مرد يخي فروشي است كه از اون پرسيدند فروختي؟گفت نخريدند،تمام شد

·        چارلي چاپين،درد دنيا جاي كافي براي همه هست پس بجاي اينكه جاي كسي را بگيري،جاي خودتو پيدا كن

·        چه بسيارند كساني كه زياد حر ميزنند بي انكه چيزي بگويند و چه كم اند كساني كه كم حرف ميزنند اما بسيار مي گويند

·        تا حالا فكر كردي چرا زمين ميخوريم از بد شانسي نيست طبيعت ميخواهد به ما ياد بده كه چطور روي پاي خودمان بايستيم

·        زنده را تا زنده است بايد به فردايش رسيد وگرنه بر اسر مزارش اب پاشيدن چه سود؟زنده را تا زنده است قدرش بدان،وگرنه بر روي مزارش كوزه گل چيدن چه سود؟

·        سلام خدافظ چيز تازه اي اگر يافتي براي اين دو اضافه كنيد تا بلكه باز شود اين در بسته بر روي ديوار

·        در زندگي اشتباه نكن،اشتباه كردي اعتراف نكن،اعتراف كردي التماس نكن،التماس كردي زندگي نكن.

·        انجا كه خدا هست كجا هست؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظرشمایک سایت خوب بایدچه ویژگی هایی داشته باشد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 815